İskele Belediyesi, bugün kutlanacak Anneler Günü nedeniyle İskele ve 21 köyünde yaşayan annelere saksıda zeytin ağacı armağan etti.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre; zeytin ağacının dağıtımına geçen Çarşamba günü başlandı.
Saksı içinde hazırlanan zeytin ağaçlarının üzerinde, İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu’nun, “Bir zeytin fidanı gibi sevgiyle büyüttüğünüz her şey, dünyaya güzellik katar. Anneler Gününüz kutlu olsun” mesajı yer alıyor.
Ayrıca çocukların eğitimine emek veren öğretmenler için de zeytin ağaçları hazırlanarak, okullara teslim edildi.
Zeytin ağacı dağıtıyor
İskele Belediyesi ekipleri, Anneler Günü’nü kutlamak için bölgedeki köyleri geziyor
YORUM EKLE
YORUMLAR
SAYFALARTüm Sayfalar
Lefkoşa Kaza Mahkemesi 16.06.2026
Gazimağusa Mahkeme 15.06.2026
Mahkeme ilan 09.06.2026
TEREKE İLANI NO 133-134 22.05.2026
Lefkoşa kaza mahkemesi 12.05.2026
TEKERE İLANI
Gazimağusa Mahkeme 06.03.2026
Girne Kaza Mahkemesi
Girne Kaza Mahkemesi Dava No: 1097/ 2022
Girne Aile Mahkemesi
Gazimagusa Kaza Mahkemesi Tereke ilanı 20/25
Gazimağusa Kaza Mahkemesinde Asli Celpname No:25/2025 Tereke İstida No:101/2011
Gazimağusa Aile Mahkemesi Dava No 288-2025
Lefkoşa Kaza Mahkemesi- Celpname no:30/25
Gazimağusa Aile Mahkemesi Dava No 233-2025
Celpname (E.2,N.1)
Girne Kaza Mahkemesi Dav No 588-2025
Lefkoşa Kaza Mahkemesi- Celpname
GAZİMAĞUSA KAZA MAHKEMESİ TEREKE İLANI
GÜZELYURT KAZA MAHKEMESİ CELPNAME
SIRADAKİ HABER


Tebrikler Iskele belediyesine. Abuk subuk seyler vermektense, zeytin fidesi vermek sahane bir fikir. InsAllah saksidaki fideler yerli zeytindir...?